PANEL GİRİŞ
EN

Memnuniyet Ölçümleme

Ürünler  /   Memnuniyet Ölçümleme
MEMNUNİYET ÖLÇÜMLEME

Vermiş olduğunuz hizmeti anında ölçümleyerek operasyonlarınızı mükemmelleştirmenize yardımcı oluyoruz!

Hizmet noktalarında yer alan değerlendirme ekranları veya QR kodlar ile iç ve dış müşterilerinizin görüşlerini hızlı bir şekilde ölçümleyebilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti Yönetimi
Operasyonel İyileştirme
Müşteri Anket Değerlendirmesi
01

Müşteri Memnuniyeti Yönetimi

İşletmelerin en kıymetli varlıkları olan müşterilerinin memnuniyetlerinin ölçülebilmesini, sorumluların şikayet konularına anında dönüş yapılabilmesini sağlar. Rutin raporlama seçenekleri ile yetkililere düzenli raporlama sağlanır ve yüksek önem arz eden konularda SMS, email ve mobil uygulama üzerinden uyarılar iletilir.

02

Operasyonel İyileştirme

Kurumların iç ve dış müşterilerine yönelik sunulan hizmetin konum bazlı takibi ile ihtiyaç duyulan alanlarda iyileştirmeler yapılabilmesini kolaylaştırır. Operasyonel faaliyetlerin yürütüldüğü farklı lokasyonlarda eksiklik veya aksaklık yaşanan bölgeler kolaylıkla belirlenir ve sadece geçici değil kalıcı çözümler oluşturulması mümkün hale gelir.

03

Müşteri Anket Değerlendirmesi

İç ve dış müşterilere QR kod veya Temko ekranları yardımı ile lokasyon bazlı hizmet değerlendirme anketleri ulaştırılabilir ve Mahrek IoT Platform üzerinden günlük, haftalık veya aylık anket değerlendirme raporları oluşturulabilir.

Ürünlerle ilgili daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın!

İhtiyaçlarınız hakkında görüşebilir, fiyat teklifi alabilir veya demo talebinde bulunabilirsiniz..

İletişim Tercihiniz:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.