PANEL GİRİŞ
EN
ŞİKAYET TAKİP

Temko® Şikayet Yönetim Portal

Şikayet/talep yönetimi, hizmet verilen otorite ile hizmet veren kurum arasındaki şikayet ve taleplerin yönetilmesi, şikayet konusu olayın fotoğraflarla açıklanması, şikayetin sisteme giriş saati, hangi alandan ne kadar ve ne konuda şikayet geldiğinin takip edilmesi ve raporlanması, gelen şikayetlerin çözüme kavuşturulup yine fotoğraflarla şikayet çağrısının kapatılması, bildirimler, şikayet çözüm zamanının performans değerlendirmesine dönüştürülmesi gibi işleri içeriyor. Sürekli canlı ve iki yönlü bir bilgi alışverişinin yapıldığı bir mecra burası.

Müşteri anket ekranları ve QR kodlar ise hizmet verilen alanı kullanan kişilerin geri bildirimleri ile alanda verilen hizmetin değerlendirilmesini sağlıyor. Bu kısımda müşteriye bir geri bildirim yok.

Temko® Cihazı

Ürünlerle ilgili daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın!

İhtiyaçlarınız hakkında görüşebilir, fiyat teklifi alabilir veya demo talebinde bulunabilirsiniz..

İletişim Tercihiniz:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.